En Pärla

Idag är det regn och rusk och det känns som hösten är på väg med språng. Så idag blev man inne och spelade GTA V Online ett tag. Efter en timme eller två så stängde jag av för att göra min flickvän sällskap som satt i köket och pärlade för fullt. Så jag satte mig ner och tog en pärlplatta och började på. Min flickvän gjorde ett antal motiv son är Mario relaterat och jag gjorde några pac-man-glas-underlägg.

IMG_5065

Ha de så bra och krama varandra ute i spelvärlden 🙂

Foto: Torbjörn Sellergren

Kommentera

