Redo för nästa generation.

Nu när det börjar gå mot höst så inser jag att det dröjer inte länge att det snart inte görs spel till min gamla trotjänare 360. En ny tid är kommen och det är dags att uppdatera sig. Efter Microsofts tabbe dom gjorde när dom för första gången (tror jag de var) presenterade sin xbox one så började jag titta på playstation. Men just då kände jag mig inte redo för en ny generation. Men tiden har gått och jag har insett att tiden för min 360 börjar gå mot sitt slut. Så idag kom mitt paket. Min nya konsol Playstation 4. Jag kommer inom tid köpa ett spel till den men just nu sitter jag en hel del med GTA V till min 360 vilket jag  självklart kommer köpa till Ps4’an 😉
Detta var allt för denna gången.

IMG_5072

Ha de så bra och krama varandra ute i spelvärlden.

Foto: Torbjörn Sellergren

Kommentera

