En bra början på helgen.

Igår och idag var riktigt bra dagar. Igår kom min flickvän med en present till mig. Hon hade köpt filmen som jag anser att alla spelnördar ska ha hemma i hyllan, nämligen The King of Kong: A Fistful of Quartes.
Den handlar om att i början av 80 talet satte spel legenden Billy Mitchell ett rekord i arkadspelet Donkey Kong. Han höll rekordet i nästan 25 år då en nykomling vid namn Steve Wiebe och knäckte rekordet. Det är nu en strid börjar om vem som blir den nya Donkey Kong mästaren.

IMG_5076

Sen idag så kom mitt spel Assassins Creed IV: Black Flag: Jackdaw Edition. Så idag som först packade jag upp min nya Ps4’a och testade spelet. Än så länge verkar spelet lovande.

Ha de så bra och krama varandra ute i spelvärlden

Kommentera

