Min flickvän är en lönnmördare.

Jag tänkte presentera er lite om min flickvän. Hon är en ödmjuk person och bryr sig om sina medmänniskor. Hon tycker om att jobba med händerna som att pyssla och virka. När det kommer till spel så det sällskapspel som gäller. Hon hade som liten ett nintendo NES med några få spel. När det kommer till dagens moderna avancerade spel så är hennes intresse inte lika högt som mitt och hon tycker att dagens handkontroller är i det svåraste laget pga antalet knappar. Hon fick en jul mitt nintendo wii med new super mario bros wii som hon gillade för man använde som NES’et  ett styrkors och två knappar.
Men härom dagen hände något.

IMG_5086

Som ni vet så fick jag min ps4 och någon dag senare Assassins Creed Black Flag och det kom ganska lagom då hon blev sjuk och blev mest liggandes på soffan. Men efter hon fick syn på Assassins Creed så väcktes hennes nyfikenhet rejält och nu verkar hon helt fast i det. Häromdagen när jag kom hem från jobbet och fick se henne sitta i soffan insvept i täcket med handkontrollen i händerna och AC Black Flag på tv’n så blev man lite extra kär 🙂

Ha de så bra och krama varandra ute i spelvärlden

Foto: Torbjörn Sellergren

Kommentera

