Hälsan hälsar.

Hej alla läsare och lyssnare.
Jag vet att det har gått ett långt tag sen jag bloggade sist. Men allting har en anledning. Efter en läkares uttalande om min hälsa så började jag med att träna simning tre gånger i veckan. Så de drar tyvärr ner på både spelande och bloggande. Sen är det också som jag nämnde i förra inlägget att flickvännen har fått upp intresse för Assassins Creed Black Flag, så hon tar lite speltid. Men det är helt ok för mig.
Men när jag väl hinner och orkar spela så har det blivit mycket GTA ONLINE. Sen i den kommande helgen blir det nog inte mycket spelande för flickvännen och jag ska flytta ihop. Så just nu är jag omringad av kartonger och skräp. Men efter flytten blir det mer spelande, mellan simningarna dvs för i den nya lägenhetern har jag fått ett spelrum, eller mancave som visar kallar det. Så i kväll blir det sista gången jag spelar innan flytten.

Jag beräknas sen vara online en 1 oktober igen.
Tills dess:
Krama varandra ute i spelvärlden 🙂

Kommentera

