Handkontrollblogg är död

Det var ett bra tag sedan jag skrev något här och det ber jag om ursäkt för. Jag har tagit ett stort beslut angående bloggen och det är dags att sluta skriva på den.
Varför?
Jo svaret är ganska enkelt. Jag tog mig vatten över huvudet och trodde jag skulle orka med att skriva men det gör jag inte. En annan anledning är att ingen orkar sitta och läsa en massa text längre. Så jag har bestämt nu är att jag ska lägga ner skrivandet och istället fokusera mig på lets play klipp. Sen planerar jag och andra en annan sak som jag hoppas kommer tillbaka vilket jag inte vill säga ännu. Försvinner bloggen helt?
Nej det gör den inte. Utan jag kommer länka lets play klippen hit och eventuellt den hemliga planen. Så från en textblogg till en videoblogg.
Handkontrollblogg är död. Länge leve Handkontrollblogg.

Kommentera

